Ül a fotelben. Felméri a lakást. Apránként, nem kapkodja el. Mindent szemügyre vesz. Ő a szobát, én pedig őt térképezem fel.
- Kérsz valamit inni?
- Max vizet, ha van.
- Üdítő vagy alkohol, esetleg ásványvíz?
- Nem, tiszta csapvíz megfelelő lesz.
A falra szerelt, felső konyhaszekrényből előveszek egy kristálypoharat, hosszasan engedem a csapból a vizet. Ugyanúgy ül, ahogy az előbb, kivéve, hogy a pulóvere nincs rajta. Egyszerű, fehér színű pólót visel, kirajzolódnak az izmai alatta. Valószínűleg ezért bújt ki a pulóverből, annyira meleg nincs a szobában. Észleli a poharat, meg is jegyzi, miközben átveszi:
- Glencairn.
Értetlenül nézek rá, ezért megismétli.
- Glencairn, a pohár márkája.
Elröhögöm magam:
- Lehet, nem értek hozzá. Amikor beköltöztünk a volt párommal, akkor kaptuk ajándékba.
- Mikor költöztetek?
- Tavaly.
- Párod dolgozik?
- Nem, már nincs, mármint párom. Különben nem lennél itt.
Végre elmosolyodik.
- Oké, nem kell magyarázkodnod, indiszkrét voltam.
Témát váltok, valahogy nem akarok most Kamionosra gondolni. Fura is lenne.
- Egyetemista vagy?
- Igen. Másodéves.
- Hova jársz, ha ez nem indiszkrét?
Veszi a lapot.
- Amelyik indiszkrét lesz, arra a kérdésre nem fogok válaszolni. Amúgy pedig MTSE.
- Mit sportolsz?
- Szokásos: boksz és amatőr szinten MMA.
Szerintem egyáltalán nem szokásos, de nem osztom meg vele a véleményem. Ő az órájára néz.
- Időkeret? – igyekszem nem vigyorogni.
- Valójában nem, de azért innen messze van Budapest és éjfélre ágyba szeretnék kerülni.
- Hazaviszlek majd.
Megrázza a fejét:
- Arra semmi szükség, legfeljebb megmutatod, hogy hol a buszmegálló, nem vagyok elveszett ember, haza fogok találni. Van még kérdés vagy kezdjük? - nem türelmetlen, csupán tárgyilagos.
Nincs hozzá kedvem, nem is értem magam, hogy mire gondoltam vagy mire számítottam, amikor ráírtam.
- Mit foglal magában a tarifád? – egyértelműen húzom az időt.
- Passzív orál a részemről és handjob.
- Csókolózás, simogatás, egyebek? 
Fejét rázza. 
- Nem vagy olcsó… semmi több?
- A minőségért fizetni kell, és több nincs benne, de ezt olvashattad is az adatlapomon, szerintem.
Tényleg olvastam, de megragadtak a képei és akkor még a vágy is, ami mostanra szelídült, sőt teljesen el is múlt, pedig élőben is jól néz, sokkal jobban, mint a fotókon. Mondjuk ott leginkább a nemi szervéé volt a főszerep.
- És ha csak beszélgetnénk? Kifizetem a tarifád természetesen.
Elneveti magát, szép egészségesek a fogai, valószínűleg fehérítettek is.
- Oké, te tudod! – Visszaveszi magára a pulóvert. – Akkor viszont sétáljunk egyet, mutasd meg nekem a környéket, erre még nem jártam, és tudod mit? Haza is vihetsz.

Harmincezerért közel két órát sétáltunk és beszélgettünk, aztán hazavittem. A III. kerületben koleszban lakik.   (2024. május 02.)