Mátét a könyvek találták meg, pont akkor, amikor szüksége volt segítségre. Engem a dalok találnak meg (elolvastam és meghallgattam Medea.) Pont akkor, amikor kell... egy sokadik átalvatlan éjszaka után, mikor már nyúlnék a piához; a telefonomhoz, hogy rendeljek egy adaggal abból amiből nem kéne, de mielőtt megnyomnám a kis zöld ikont  a Spotify ajánl nekem egy dalt

"Well the first time I saw you
 On that cold winter's day
I was trapped between heaven and hell...."

s mire véget ért a szám már sem inni, sem szívni nem akarok. 

Ha jobban belegondolok egy dolgot szeretnék csak, hogy újra legyek az a srác, aki voltam 10 éve. Az a srác, aki egy hátizsákkal bebarangolta az országot; akit nem zavart, ha hajnalok hajnalán  egy vasútállomás kemény padján ébredt fel. Valahogy az évek múlásával nagyon felcserélődtek az értékrendjeim. Egy valami nem változott - a balszerencsés párkapcsolataim.


(2024. április 06.)